Annons:
Etikettträning
Läst 2180 ggr
Niegemann
2014-02-05 23:23

Lärare i Jönköping/Eksjö/Nässjö?

Hej hej! Jag undrar om det finns någon i närheten som vill ge mig lektioner i westernridning? Jag är medryttare på en fin lite äldre läromästare. Jag har lärt mig lite med hjälp av böcker och annan läsning och jag tycker det är jätteroligt! Men jag känner att det skulle hjälpa att få lite kommentarer etc av någon som verkligen kan. Det finns en westernridskola här i Eksjö och det skulle vara underbart att gå där, men jag har inte råd att lägga över 700 varje månad :'(

Annons:
Malinolsn
2014-02-05 23:37
#1

Går det inte att ta enstaka lektioner på denna ridskola? Det kanske vore ett alternativ eftersom att då har du ju trots allt en tränare i närheten 🙂

Westernkid
2014-04-19 18:44
#2

Hejsan! Jag kan ge lektioner i westernridning! Det är bara att höra av dig vid intresse 🙂

CelsiusT
2014-04-22 17:15
#3

Hur har det gått?

Medarbetare på westernridning.ifokus

Niegemann
2014-04-28 14:17
#4

Va roligt att du hörde av dig #2 men jag har tyvärr inte min medryttarhäst kvar 😢 ägaren ville plötsligt att jag skulle vara halvfodervärd annars fick jag inte vara kvar, och som sagt är det inte direkt något jag har råd med.. Så nu letar jag ny medryttarhäst, vilket inte är det lättaste när man är nybörjare och inte har så mycket att komma med.. Vilket ärligt talat suger, för jag vill verkligen lära mig..

Upp till toppen
Annons: