Annons:
Etikettwesterntorget
Läst 1865 ggr
RomDoll07
8/5/15, 5:09 PM

(Säljes) Repgrimmor, ledrep m.m.

Hej!

Jag heter Malin och driver ett ganska nystartat företag som heter Pilgrimsrep där jag tillverkar och säljer repgrimmor, ledrep, repträns och annan reputrustning till häst. Jag har nyligen öppnat en webbshop och ville bara presentera mig lite kort och tipsa er om att jag finns.

Jag gör dels helt vanliga repgrimmor och ledrep men även mer ovanliga saker som du inte kan hitta någon annan stans. Jag tar dessutom gärna emot specialbeställningar om du är ute efter något väldigt specifikt. Om detta verkar intressant får ni gärna gå in på min hemsida och titta runt: http://www.pilgrimsrep.se/

Jag har också en facebook-sida som ni kan gilla om ni vill hålla er uppdaterad om nya produkter och andra nyheter, den hittar ni här: https://www.facebook.com/pilgrimsrep

Tack så mycket för att ni tog er tid att läsa och om ni har några frågor får ni gärna höra av er via kontaktformuläret på hemsidan, på min facebook-sida eller här på iFokus.

Här nedan kan ni kan se några exempel på repgrejor jag har gjort tidigare:

Annons:
Lorita
8/10/15, 8:16 PM
#1

Så fort jag fått sålt tre hästar och köpt min jätte då ska jag köpa en uppsättning Maxi och en Mini i samma färger och utförande.

Dom är ju bara så läckra

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning




RomDoll07
8/12/15, 2:25 PM
#2

Tack, roligt att du tycker det :) Det blir säkert väldigt fint med lika grejor på liten och stor, det är bara att höra av dig när du vill beställa :)

Lorita
8/12/15, 6:02 PM
#3

Den ner nedresta tyckte jag var jättefin. Den skull passa min lilla när hon får en STOR kompis 😍

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning




RomDoll07
8/12/15, 11:23 PM
#4

Vad fin! 😍 Fast hon såg inte så jätteliten ut, hur hög är hon?

Den nedersta bilden är ett träns med nosgrimma, fast det är inget bett med på bilden. Är det träns du är intresserad av eller repgrimmor, eller kanske både och? 😉

Lorita
8/15/15, 9:47 AM
#5

120 cm och har minishetland i träns /grimma 

Hon har ett litet arabhuvud och jag tänker köpa en Ardenner dom brukar ha XXL eller mer i huvudet. Nog kommer det bli liten och stor i hagen 😃

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning




Upp till toppen
Annons: