Westernridning iFokus

Westernridning

Etikettutrustning
Läst 1418 ggr
740tjejen
0

Vad för transport

Är ute och spanar hästtransporter. och undrar vad man ska satsa på. Bilen får dra max 1600 och ja får dra max 1560 på mitt B-kort.  låg bruttovikt och hög lastvikt. Helst boggie och step up. Eller kombiramp. Vad för märken finns det som uppfyller detta. Gärna fronturlastning med.

Lorita
0

ooooooooooj, jag har fortfarande min -86:a och har inte en tanke på att förnya mig

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

740tjejen
0

Ja har ingen över huvud taget, Så försöker hitta nån billig som kan duga. Har spanat på star och thule de äldre.

Lorita
0

jag har en Värmlandsvagn som jag är jätte nöjd med

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

740tjejen
0

har lånat en vv förr. Men gilla dom inte. Sen vill ja ju helst ha fronturlastning då ena hästen trycker på bommen så går ej öppna den. ägaren har försökt och träna bort detta i flera år, men är bättring.

busigdemon
0

måna nya christ lådor har combiramp, ifor går att få med step up/vanlig/kombi o kan typas ner för att lasta ca 700 o totalen blir då ca 1500

fautras är annars en favorit, men vet inte hur lätt det är att få nåe billigt begagnat.

Många lådor kan man köpa m högre totaltvikt o sen typa ner den, kostar max ett par hundralappar om nått alls (typ ner=får lasta mindre)

"Din verklighet är inte Min verklighet"

CelsiusT
0

#5 Det kostar väl bara en vanlig registreringsbesiktning? Om ens det?

Medarbetare på westernridning.ifokus

busigdemon
0

#6 aldrig gjort det själv, men låter bekant. inte dyrt eller väldigt omständigt iaf =)

"Din verklighet är inte Min verklighet"