Lag efterlyses
Ja det verkar inte som att mitt nuvarande lag håller ihop, så jag söker nu någon/några att tävla ihop med i team sorting och kanske även team penning under 2010.
Min häst är ganska grön på det här med kofösning, men han har jättebra attityd mot kossorna. Min häst är en vbl-travare (valack 12 år). Jag bor på Orust så det vore ju bra om man kunde hitta någon som bor i västra götaland iaf. Jag har tänkt att åka tillbaka till Cattleman och Stockhorse nu till våren igen för att min nya häst ska få lära sig grunderna ordentligt igen - kunde vara kul att åka ihop då.
Min ambition är att tävla gör man för att det är jäkla kul och självklart ska man sattsa på att vinna, men man gör så gott man kan. Jag skulle vilja åka på några tävlingar under året och high chaparral är en av dom.
Intresserad av att tävla ihop med mig?
Medarbetare på westernridning.ifokus

det är ju inte så långt att åka, jag har inte prövat Ametist på kor det hade ju varit kul att testa
Ja =) Det är döroligt att valla kor med häst!! Där är en billig men riktigt bra utbildning. Har gått den förr och tänkte gå nu igen med min pålle till våren. Och hitta någon då som vill följa med dit och träna tillsammans som har ambitionen att tävla.
Är du intresserad av att tävla med mig sen om det känns bra på korna? Hade varit jättekul =)

#2 varför inte, vi kan väll försöka får en kurs samtidigt
jag gillar att tävla där är jag inte svårövertalad 
#3 Ja men det låter jättebra, jag älskar att tävla =) Han har kurser hela tiden (inte under vintern dock). Man kan ringa och säga till vilken helg man vill gå, han är väldigt flexibel.

#4 Min häst vilar just nu för vi renoverar hemma men april/maj skulle var bra, då har vi förhoppningvis kommit till att gå i form i galoppen också 
#5 Ja han brukar väl dra igång kurserna i mars/april så april/maj låter bra =)

Jag bor i Göteborg föresten (rödbo) och jag ser Kungälv från köksfönstret 
Aha, ja men det är ju inte så långt bort =)