Ny här :)
Hej! Glömde att presentera mig och min häst 
Jag har en korsninghäst (eller om han är på gränsen till häst) som är 75% arab och 25% haflinger.
Det var min stora syster som fick honom ifrån början, så jag har ärvt honom sen. Han kom till min familj när min syster var 11 år (jag var 5år) alltså var det år 1997. Har har också vart foderhäst i 4 år. När han kom tillbaka så fick jag ta över honom. Han har lärt mig mycket och jag har många minnen med honom, både bra och dåliga 
Han är inte direkt någon nybörjar häst, men har man väl lärt känna honom så är han en toppen häst. Men för endel är han svår att förstå. Det är till exempel några i familjen som inte kan få honom att galoppera direkt, men för mig och min stora syster är det inte alls svårt. Han är en sån som gillar att testa folk och ser gärna hur långt ha kan gå. Sen är han lite lat så han orkar inte riktigt att göra sakerna man ber honom ibland, men har han väl kommit in i det så gör han sen som man säger.
Min lilla älskling 
Presentationerna tar vi i presentationstråden som sitter låst längst upp bland inläggen. Kopiera gärna det du skrivit och lägg in det på nytt i den tråden så håller vi alla samlade på samma ställe :-)