Vilka grenar har ni tävlat i?
Kul att veta vad folk har för erfarenhet från tävlingsbanorna.
Själv har jag bara träningstävlat - pleasure.
Men jag vill ju gärna komma till den dagen då jag är en duktig tävlingsryttare.
Vad har ni tävlat i för grenar?
Berätta gärna under vilken tävling det var & resultat 
/ Lina
Medarbetare på Vinthundar iFokus
Ranch trail, Trail, Plesure, Barrel race, Pole bending, Plesure
Gått medelbra på allihop, förutom pole bending som jag sög på (inte hästen).
Medarbetare på westernridning.ifokus

just nu tränar jag bara men hoppas på att kunna tävla lite pleasure när hästen är lite mer utbildad (till sommaren)

För tillfället tränar både jag och hästen (trail) och hoppas på att kunna ta lektioner vad det lider. Börjar suga lite i tävlingstarmen, men som sagt, har jag mycket kvar att lära innan själva målet kan bli att tävla.
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus
Just nu tävlar inte jag med min häst utan vi håller oss till träningen. Det vi tränar nu är trail.
Däremot har 2 av mina familjemedlemmar tävlat honom när han var lite yngre och när min syster ägde honom. Då gick han pleasure och barrel race, men eftersom han inte är varken så snabb eller smidig i skarpa svängar så fortsatte dom inte men min pappa ville bara testa och se hur det gick 
Western pleasure, western riding, trail och… nu står det stilla, vad är det mer?
Just det ja, western horsemanship!

Mvh Stephanie 

#5: Oj en hel del då!
Läste att du inte rider nu hur kommer det sig?
/ Lina
Medarbetare på Vinthundar iFokus
#6 Vet inte om jag ska ta det i den här tråden, men annars får väl någon flytta den då
Jag växte ur det gotlandsruss jag tävlade på då, sen har jag försökt fortsätta rida på ridskolor, hästgymnasium, medryttarhästar och liknande, men inget har riktigt funkat
Jag är ingen ridskolemänniska riktigt, och medryttare vill jag nog bara vara om jag kan träna, inte bara lulla runt i skogen. Och så är det ju det med pengar som är största orsaken egentligen. Jag kommer nog ta upp hästintresset någon gång när det funkar. 

Mvh Stephanie 

Western Riding och Wester Horsemanship. Sedan har jag provat Trail men vi klarar inte grinden. En gång provade jag Ranch Trail och övade ground tie på framridningen.