Westernridning iFokus

Westernridning

Etikettövrigt
Läst 1560 ggr
Dior
0

Drömmar och mål

Vad har ni för hästrelaterade drömmar och mål inför närmaste framtiden?

/Therese.

Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

Dior
0

Att komma igång med regelbunden träning för instruktör

Bygga två nya boxar

Få sålt ett gäng shetland, så det finns mer tid för ridningen

Åka ut och titta mer på westerntävlingar

mm mm

/Therese.

Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

Lorita
0

2010 ska bli Krismas år, hon ska köras in och ridas in och visas på premiering och för gångarts-diplom. Inkörningen börjar nästa vecka Glad värden bästa hästkompis kommer och hjälper mig över julen Skrattande

Jag hoppas kunna visa Kahlúa och Karisma i Lerum i år.

Ametist hoppas jag att jag får fart på träningen nu till våren och att det fortsätter lika bra som innan jag ställde av honom för vintern. Någon lite tävling kanske till hösten hade varit roligt.

Ladan ska få sig en uppryckning, talar min man om, jag funderar på lite ny färg på väggarna i stallet också (rosa och lila + vitt )

Och sist men inte minst hoppas jag att jag kan får igång så Kiara och Karisma blir regelbundet ridna.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

lillsandra
0

först och främst att Racoon blir bra i sin hov. sen tänkte jag komma igång med ridning för tränare på Bazooka.

båda ska bli helt och fullt lastvana. Racoon vägrade sist vi skulle lasta.

Lite markträning och tömkörning med Racoon, han är 1,5 år.

skulle även vilja rida Bazooka och kunna leda Racoon bredvid.

Pille
0

Mitt mål med det närmaste året är att hålla igång min gamling Pippi, eller så himla gammal är hon inte men hon har lite problem med lederna och behöver ridas regelbundet.

Ska också rida in Pelle, min bäbis, vi tömkörde honom för första gången igår och det gick superbra! *stolt*

Vill komma iväg på lite träningar och kanske en clinic i sommar.

Julia-Sirocco
0

Jag har mål att försöka bli mer ett med Sirocco och få honom att inte vara så skänkeldöv.

Ska också få hit min syster och försöka få en tränare att komma och hjälpa mig med lite saker under nästa år.