OT. Nyårslöften
Brukar ni lägga några nyårslöften?
Har du lyckats hålla något, eller några? Vilka?
Har du något i år?
Skriv gärna vilket/vilka
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

Jag brukar låta bli, för jag är så dålig på att hålla dom ;)

#1 Känner igen det där ;) Har inte avlagt något Nyårslöfte på över 10 år, pga av ett misslyckat "sluta-röka"-försök.
I år tänkte jag göra ett nytt försök, men det är inget gubben skall få reda på. Det är MITT löfte.
Det löftet han skall få höra är att jag skall lära mig köra vår traktor (efter 7år) så jag kan göra allt på gården själv 
/Therese.

#2 Haha ok. Det måste va skönt att kunna fixa allt själv, så jobba på;)

#3 Japp. Skall bli uuunderbaart! Framförallt för gubben, att slippa ha mer att göra när han kommer hem efter annat jobb
/Therese.

Vi renoverade ett rum och inredde det till hemmagym, mitt löfte är att använda det flitigt och regelbundet. Vi startade den 31, då rummet blev färdigt och än så länge så håller jag löftet.
Jag hoppas att tränigen i förlängningen leder till att jag blir bättreryttare och kan visa mina hästar ännu bättre i framtiden.
Mitt nyårslöfte är att inte återigen göra om mitt misstag och gå in i väggen. Att lära mig ta det lugnt, slappna av och njuta. Att våga sätta mig och mina djur i första hand ibland.
Tidigare nyårslöfte var att inte ta in fler djur i hemmet -
Det bröts ;-)
Mitt förra var att sluta bita på naglarna. gick ju inte så bra det ^^
I år ska jag försöka att inte göra precis allt i sista minuten. Tex. skolarbeten ska jag försöka göra tidigt så jag slipper stressa. Det är jag redan påväg att bryta, första veckan i skolan, men vi får se hur det går ^^
sen ska jag försöka börja träna mer. simma och gymma ett par gånger i veckan!
Jag hade som nyårslöfte att inte göra av med så mycket pengar.
Det bröt jag ;P
Nytt nyårslöfte - våga mig ut på tävlingsbanorna!
/ Lina
Medarbetare på Vinthundar iFokus

Jag håller mitt fortfarande 

Mitt egna löfte är halvt brutet. Har minskat ner, i alla fall. Det där med att köra traktorn är ännu sämre, efterssom man måste vara hulken för att lägga i växlarna, och använda växlar + backen för att bromsa. Får nog börja hålla med gubben, om att det är dags att köpa en ny traktor nu. :/ Lilla Frguson 35a har nog gjort sitt i detta "livet".
/Therese.