Vi erbjuder ponnyridning i små grupper, En eller två ryttare och gång på våra B-ponnyer, enbart ett ridtillfälle och dag, vilket gör att den som rider får ta hand om hästen både före och efter ridningen.
(Funderar på varför du stavar en med stort E efter kommatecken?)
Det gör också att hästarna kan var mer naturligt smutsiga än hästar som står mesta tiden i box och täcke på sig i hagen, lite mer att borsta ibland kan det bli.
("Har täcke på sig i hagen", skulle jag skriva. Skulle också omformulera det till t.ex. "lite mer att borsta kan det också bli".)
Kiara har ställds ut och
(Ställts)
Rids förtillfället bara av dom som är lite duktigare och kommer snart att kunna ridas av fler
(Skulle jag absolut omformulera från duktigare till mer rutinerade)
Kahlúa gillar att bli borstad och pyssla med
(pysslad)
Även Kahlúa är knabstrupper och WPB hon är stallet ända häst som inte är tigrerad men hon är lika mycket knabstrupper för det..
(stallets enda) Men skulle omformulera det till
"Hon är den enda hästen i stallet som inte är tigrerad"
Har bara kollat igenom första sidan men kan kolla lite mer i morgon.
Jätte fin sida verkligen! :-)

#1 tack, jag ska ändra det i morgon kväll (nu ska jag sova) man blir så blind ; )
Det blir man!
Det är toppen när man kan hjälpas åt! :-)

Tack, nu har jag ändrat 
Fler som finner fel i texten?
Jag skulle ändra detta: en till två ryttare och gång på våra B-ponnyer, enbart ett ridtillfälle och dag
till : en till två ryttare, ett ridtillfälle per dag på våra B-ponnyer.
Bara en tanke :) Ska fortsätta läsa nu och se om jag hittar något mer :)

så här har jag ändrat texten:
Vi erbjuder ponnyridning i små grupper, på våra B-ponnyer och enbart ett ridtillfälle om dag, vilket gör att du som rider får ta hand om hästen både före och efter ridningen.
Eftersom jag bara har två inridna så kan inte en grupp bli större än två ryttare och det får den som läser räkna ut själv eller så får det bli en positiv överraskning första gången 
Tack #5 för att du fick mig att tänka till lite.