Westernridning iFokus

Westernridning

Etikettevenemang-cliniks-läger
Läst 1942 ggr
Lorita
0

Westernridningensdag

8 Maj Westernridningensdag på Heden (Göteborg)

Jag tänkte ta mig dit med min kamera Skrattande jag ska se om jag kan få fram mer tider och information.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

CelsiusT
0

Det har jag inte hört talas om.. Vem arrangerar?? Vad händer och vad går det ut på??

Medarbetare på westernridning.ifokus

Lorita
0

ingen aning jag såg det på weststars hemsida, jag tänkte ringa och fråga för jag måste dit och fotografera

Jag ska bli medlem så jag kan ju fråga samtidigt Cool så får jag två flugor att ringa Oskyldig

kicki13
0

Vad roligt att klubben redan har gjort klart vad dom ska anordna på westernridningensdag, dom flest klubbar tycker jag brukar göra något i sista minuten, så informationen om klubben aktivitet sällan hinner gå ut till så många.

Bra gjort av denna klubb i alla fall, hoppas vi får se fler klubbar som ordnar något på denna dag.

CelsiusT
0

Ja jag ska inte vara med för jag ska på träningstävling på LB istället =)

Medarbetare på westernridning.ifokus

[spinn]
0

Det vill jag gå på, skriv gärna om ni tar reda på vilken tid det är.

Lorita
0

Den 8:e är nästa lördag, jag hoppas på att våren är här då Cool

SilverTail
0

Kommer även vara en korteg i Borås men ca 25-30 hästar som ska rida genom stan och avsluta på stora torget där det kommer vara en mini trailbana om någon vill visa upp lite..  :)

Kommer bli kanon får vi hoppas, första ggr som det ska arrangeras…

[spinn]
0

Läste att det är från kl 12-16. Någon som varit på detta innan? Är det tävlingar, marknad med hästsaker och sådant? Inträde?

kicki13
0

Jag åker nog till Dannero och westerntävlingen som dom kommer att ha där, på westernridningensdag. Där brukar det vara mycket western folk, första tävlingen i år i distrikt nord… det skall bli kul