få ner stolpar i sten
Hur gör man om man vill ha ner stolpar där det är berg 
Någon borr? 

jag funderar på det också, jag tänkte om någon redan löst det med hur man fäster stolpen i sten.
Det är tre hagar vi måste göra en på 1½ hektar en på 1 hektar och en på ½ hektar. Stängslar vi inte måste vi planera skog igen och det vill jag inte jag vill ha dessa hagar med några enstaka träd, det har alltid varit en dröm jag haft att få ha mina hästar i "skogen" för det kommer inte bli så mycket skog kvar när vi är klara.

Ett enkelt sätt är att göra ett X i botten på stolpen så den helt enkelt står på stenen, istället för att borra, eller iaf som tillfällig lösning. Det har vi gjort här och fungerar utmärkt.
I vintras fick vi förstärka en stolpe som gått av vid ingången (och var nödvändig) genom att fästa två pallar mot varandra, med stolpen emellan. Den blev så bra att vi inte brytt oss om att byta ut den mot enbart stolpe igen.
Skall vi in med traktorn och bredare ekipage bakom så är det enkelt att flytta den lite. Perfekt.
Mvh/Therese
medarbetare på arabiskafullblod.ifokus

#3 jag vill ha en mer permanent lösning, hagen ska stå i många år.

Våran har stått i 7 år! Stolpe med 4 trådar och där har gått ett flertal shetland, både ston och hingstar, föl och unghingstar (Ej tillsammans, nej.) större ridhästar, blandad flock, större grupper, och den är ännu inte i behov att bytas ut. Finns ingen anledning. Fungerar finfint
.
Mvh/Therese

#5 OK
har du bild 

Nop. Men kan, så klart fixa. 
Mvh/Therese

#3 Blir inte det typ instabilt? Typ om det blåser ordentligt, eller om en häst går emot. Borde kunna rivas väldigt lätt låter det som.
Jag tycker också du ska använda någon typ av borr, låter som en bra permanent lösning.