Westernridning iFokus

Westernridning

Etiketttävling
Läst 2390 ggr
CelsiusT
0

High Chaparral !!!

Wohoo.. nu bär det snart av!! Om ca 2 h lastar vi hästarna och drar ner till chappen för 4-dagars tävling… jag tävlar i team sorting och team penning i år.. och shoppar massa såklart!!

Lite sent ute nu, så folk har redan åkt kanske? Men vilka mer ska ner? Ska du tävla? i vad? eller bara kolla?

Medarbetare på westernridning.ifokus

[spinn]
0

Åh, det skulle vara så roligt att kolla. Det är den 1-4 juli väl?

SamanthaJones
0

jag ska ner i morgon o se finalen.

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

CelsiusT
0

Hemma igen… åkte hem i natt, ville åka när det var svalt och skönt och skulle endå inte vara med i några finaler på söndagen (idag)… Skönt att vara hemma i tid och hinna få iordning allt inför att man ska upp till jobbet imornbitti.

Team sorting: 2+2 djur. Team penning 0+1 djur.Jag är helnöjd med vår insats, hästarna var jätteduktiga. Det var riktigt svåra djur så hur mångs vi verkligen fick in känns egentligen inte så viktigt, det viktiga är att hästarna gjorde ett bra jobb och det gjorde dom =)

Shoppat massort som vanlig =) Bla en ny tävlingshatt och en ny skinnhatt, bett, sadelgjord, oljerock, grimskaft, silveröra till tränset m.m.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Anna452
0

Jag var på Chappen som besökare/publik lördagen 3/7. Det är alltid så himla kul under RHC! Härlig stämning och så älskar jag ju musiken som dånar ut i högtalarna. Hann med lite shopping oxå…

Pille
0

Var där på söndagen och tittade! Superkul! Blev så himla taggad så jag köpte ett lasso insåg dock rätt snabbt att jag är riktigt värdelös på att kasta lasso. men övning ger färdighet Skrattande