Lb western träningstävling 2 oktober
Nån som ska dit och rida eller vara i publiken. Jag ska ner dit och titta och ta kort.

Ja, det blir mycket lättare att svara på om du skriver var 
Kan inget om Western men bor på västkusten så ja skulle kunna tänka mig att de gäller detta … http://www.lbwestern.se/ttavling2_2010.html
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
I Uddevalla. :)
På LB western på Bokenäs, Uddevalla är det =)
Jag ska dit med unghästen och var amed i showmanship at halter har jag tänkt mig, men vet inte riktigt än. Kanske att gamlingen får vara med i trail om han är frisk då.
Medarbetare på westernridning.ifokus
Jag kommer ta kort. Har en keps det står Myrane olja på :) Och antagligen min gula soft shelljacka beroende på väder annars en huvtröjja med volvotryck.
#5 Aha okej =) Jag ve tinte var jag kommer ha på mig riktigt än.. Men antagligen min svarta tävlingshatt med rött hattband på, kanske röd-rutig skjorta. Åsså har jag en eller två travare med mig =)
Skoj, ska ha koll på dig. Du har ingen bild du kan lägga in på hästarna.
#7 Nej tyvärr.. Men jag kommer troligtvis i en svart bil som det står sadelmakare på med en grön boggie-transport efter (ev. blir det en vit volvo 745 ist).
Jag kommer ha en svart hatt med rött hattband. Ev rödrutig skjorta (iaf någon rutig skjorta), mörka jeans. Jag har rött hår som jag troligtvis kommer ha i två flätor.
Då ska jag nog känna igen dg :)
Kom gärna fram och heja =)
Hej!
Har tänkt och åka dit och kolla på träningstävlingen.
Hoppas på hyfsat väder. Var där på tävlingen i maj, bra väder men kallt som sjutton i vinden men glömmer det lätt när man ser alla tävlanden.
Kul och se på småttingarna som kämpar runt och hoppas det blir ös på barrel racet!
Jo bra väder och gärna över 10 plus :)
#11 Ja ös på barrel racet för vuxna brukar ju min kompis annika stå för, men hon kommer inte i år så vi får se vad det blir av det..
Var din kompis Annika med på träningstävlingen nu i maj på LB?
Har för mig det var en glad tjej som for runt på sin häst så dammet rök och Roy hojta om att hon skulle ta det lugnt med skräck i blicken.
Kan ha vart en annan tjej oxå.
För henne såg jag fram emot och kolla på igen i barrel race verkligen, sicken action och glädje!! 
Jag kommer inte kunan åka ner på lördag. jag och sambon ska gå isär så har inte råd å åka, vet inte ens om jag har råd och åka på lektionen på söndag. :(
#14 Ja det är annika det =) Blond glad tjej på en svart arab.. Lika galna båda två =) Dom är faktiskt rikigt duktiga.. nära att slå gittan under SM:et iår.. Tyvärr kommer hon inte i helgen.. Men hon ska med på tävlingen nästa helg, mellan skara o falköping.. Jag ska också med dit =)
#15 Vad tråkigt.. Hoppas allt löser sig!
Hoppas att det går bra för er som tävlar idag! Berätta hur det gick!
/ Lina
Medarbetare på Vinthundar iFokus
Ja jag var ju med och tävlade både med unghästen och med "gamlingen". För det första var det jättevårt att ha med båda då dom stog och ropade på varandra så båda var väldigt oroliga hela tiden.
Unghästen i showmanship at halter: Gick enligt förväntningarna, hno har aldrig varit ute bland massa hästar förr så jag räknade inte med att det skulle gå bra, jag hoppades på att hon skulle vilja hänga med runt och det gjorde hon. Hon stog och snurrade hela tiden när vi väntade, genomförde mönstret men väldigt okoncentrerad, ville inte ställa upp (vilket brukar gå bra men hon var så stressad så det är inte konstigt, dom är bra med det att man får gott om tid på sig iaf).
"gamlingen" i trail: Bron trodde jag skulle gå galant då den gjort det på träningen, den gick skit (han vägrade först, klev sedan upp med alla 4 och sedan av mitt på), i joggen ville han inte bära sig alls så han blev så klumpig att styra att det var svårt att få runt honom och han gick med högt huvud (gick jättefint på uppvärmningen, men inne på banan ville han inte alls), han vände fint i rutan, travbommarna i triangel saktade han av till skritt, grinden (som aldrig någonsin fungerat på träning) gick helt okej, han gick fint igenom den men när jag skulle gå intill för att stänga så ryggade han iväg några steg, men jag tappade inte grindne och vi löste det bra, raka travbommar gick fint, ryggningen gick jättebra på lös tygel (brukar inte fungera riktgit så bra på träning).