Westernridning iFokus

Westernridning

Etikettallmänt-om-westernridning
Läst 2708 ggr
740tjejen
0

westernboots för breda vader

Nån som vet om det finns snygga enfärgade boots som passar 43-44 i vader och 38 i storlek på foten.  Är ute efter svarta eller bruna. Och ha rundad tå.Ej för dyra max 1500-1700.-

sheilaspicasso
0

Kolla på Bonanza western. Jag har Cowboy classic-boots därifrån. Nu när jag kollade på deras hemsida så fanns inte just de bootsen kvar som jag har, men de har några som heter Lakota som liknar dem väldigt mycket.

740tjejen
0

Tack för tips,

740tjejen
0

Hej kommer inte in på bonanza´s hemsida, bilderna funkar inte där. och kan ej ladda ner insticksmodulen.

CelsiusT
0

Westernboots över lag brukar vara väldigt trånga i vaderna tyvärr… SYnd efterso jag iaf gärna har byxorna innanför när det är dåligt väder och geggigt ute..

Medarbetare på westernridning.ifokus

CelsiusT
0

#3 Kommer du in via denna länken då? http://www.bonanzawestern.com/boots.htm

Medarbetare på westernridning.ifokus

740tjejen
0

Ser inga bilder eller inköps knappen, måste ladda ner insticksmoduler. och det går inte. tyvärr.

[chouwa]
0

Jag har också boots från Bonanza. Haft dem i ett år, använt dom flitigt och de ser fortfarande i princip nya ut (vilket jag inte gillar så jag försöker slita slita slita, haha!) Jag har ganska breda vader - typiska "löparvader" men de passar bra trots det. Såg dock att de inte finns på Bonanza nu tyvärr.

740tjejen
0

jo jag har ju 42cm på ena och 44cm på andra