GBG Horse Show 2011
Vilka ska dit i år? Vilka dagar ska ni gå? Något speciellt ni ska köpa eller titta efter på mässan?
Jag går till Gbg horse show varje år, men vet inte vilka dagar det blir ännu, har tittat på programmet och tycker det är synd att det inte finns någon westernridning med. Ska titta efter en carrotstick, ny repgrimma, nytt ledrep och en westernpadd, men det brukar bli massor med saker vare sig man behöver dom eller ej..
Ja jag brukar alltidåka på mässan iaf. Vilka dagar det blir vet jag inte, troligtvis antingen torsdag eller söndag, men kan hända att det blir fredag =) Hehe, vi får se helt enkelt.
Vet egentligen inget speciellt jag ka kika efter, har nog det mesta jag behöver nu. Men det är alltid kul att gå runt och kika och träffa folk.
Medarbetare på westernridning.ifokus
Vil också dit, men har nog inte råd nu när csn stängde av mig på grund av att jag var hemma med sjukt barn i 3 veckor.

Jag ska dit på fredagen. Dock ingen aning än hur mycket pengar jag kommer att ha råd att spendera :P Så det kanske får bli lite mindre shoppande i år :P