Westernridning iFokus

Westernridning

Etikettot-off-topic
Läst 2490 ggr
xMobilexD
0

Är man klantig så e man Hehe

Nu är det så att jag har vart lite klantig hehe.. Jag bor i skara på vardagarna och hemma på helger? Och tänkte då att jag skulle vara smart att lämna allt där och ta det på fredag ist. Och antingen tvätta dem mjukisarna jag haft i stallet och ha dem till skolan. Men tror ni inte att jag glömmer av detta och nu hittade jag inga byxor som riktigt passade xd jo ett par men rumpan har vuxit lite sen sist. Så ah lite tight är det xd Aja sen tänkte jag att ett bälte kan ju få det att se bättre ut. Inte f*n hade jag ett bälte hemma heller.. Utan nu får jag gå i tighta Jeanse och tävlings bäldet med värsta buklan på. Aja lite blingbling kan ju inte skada och tur att man slutar tidigt och inte ska göra något avancerat hehe.. Någon annan som gjort detta misstaget att märka att alla skolkläder ligger kvar i skolan? Eller är jag helt ensam :(?

Lorita
0

Jag hade en klasskmrat som spran ut till taxin, hon åkte taxi första biten till skolbussen, i bara nylonstrumpbyxor taxin. Hon märkte inget trots att det var -20 grader ute, han som körde taxin fick säga till henne att gå in och ta på sig riktiga byxor, sen körde han taxin ända fram till skolan, 2 mil extra.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

xMobilexD
0

Haha, Jo det var ju oxå lite osmart hehe xd

Denna kommentar har tagits bort.