Westernridning iFokus

Westernridning

Etiketttävling
Läst 2694 ggr
CelsiusT
0

LB western träningstävling

Ja nu är det ju dags för vårens träningstävling på LB western. I år är det ju lite nytt att dom kör två dagar, med ridklasser på lördagen och kosseklasser på söndagen.

Så nu måste jag ju fråga hur många här som kommer att dyka upp där. Kommer du? Har du häst eller är du besökare? Vilken/vilka dagar ska du vara med? Vilken/vilka klasser planerar du att starta i?

Medarbetare på westernridning.ifokus

CelsiusT
0

Jag kommer vara med på lördagen med häst. Ev att jag kikar förbi en sväng på söndagen som åskådare. Kommer delta i Showmanship at halter, trail nyb, pleasure walk n trot. Dock har min häst inte varit bland så mkt hästar så mkt i det sista så jag är nöjd om vi tar oss runt framridningen =P

xMobilexD
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vart är det :)? och när :)

CelsiusT
0

#2 imorgon på LB western på Bokenäs utanför Uddevalla

xMobilexD
0

Okej :) Synd att det va förlångt bort och på fel dag:( Ska tävla på söndag så det blir för mycket för min plutt :)

CelsiusT
0

#4 Okej, var ska du tävla då? I vilken gren?

xMobilexD
0

Jag ska tävla i fristad på en prova på tävling:) Första tävlingen för hästen och om det går bra och sånt så ställer han upp i Showmanship at halter, Western pleasure walk and trott, Western Riding walk and trott, Western horsemanship Walk and trott :)

Vill inte krångla till med någon galopp då vi inte är hundra på den :)