Westernridning iFokus

Westernridning

Etiketthästhälsa
Läst 1552 ggr
Lorita
0

I morgon hämtar jag

två får som sen kommer utökas med två till, till jul.

det känns rätt när man läser denna artikel LÄNK

Jag komme nämligen skapa naturbete till hästar och får och växelbeta markerna med djuren i framtiden.

Det känns lyx med helt nya beten för djuren, nästen som att köpa ny gård uten att flytta Skrattande

Bilder kommer

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

CelsiusT
0

Kul =P Väntar på bilder!

Medarbetare på westernridning.ifokus

Lorita
0

Nu är dom här LÄNK

CelsiusT
0

#2 Vad fina =P Klövsjöfår verkar trevliga tycker jag.

Ps texten på sidan ser konstig ut för mig, har smugit sig in en massa konstiga tecken, har ff4 som webläsare.

Lorita
0

#3 tack jag ska kolla

Jag har valt sort med omsorg, genbanksdjur var ett måste om än inte Månstråle är det men jag behövde en kompis till Valentin både i transporten och här tills Tusensköna och Lavendel är leveransklara, dom är födda i maj.

Lorita
0

#3 kan du titta nu om texten går att läsa?

CelsiusT
0

#5 Nej det gör den inte. Det är å, ä och ö som blir andra symboler. Hur skriver du i kodningen? Använder du kodning för dessa bokstäver eller skriver du ut dom som dom är?

Lorita
0

Jag är så lat så jag använer one.com´s mall för sidor, jag vet jag kan programera själv, men just nu lär jag mig mer av att använda sidbyggare Oskyldig

CelsiusT
0

#7 Jo, men du måste ju änd åmata in texten p något sätt. Hur gör du det? Vilket inmatningsspråk? Något blir ju fel med åäö iaf =P

Lorita
0

jag får anmälla det till one.com så får dom titta på det, jag bara skriver in som vi gör här när man gör artiklar eller inlägg.

Jag kan korda men det undviker jag just nu då jag sitter för mycket med det på jobbet och mina hätar/får/ull/korv är min fritid