Motivationsdipp =(
Min häst är sjuk och jag känner att motivationen börjar dippa. 8e veckan på box för henne nu, visserligen bara en vecka kvar på innebox, men sedan väntar 4v till i boxstor hage ute.Efter det ska vi in til veterinären igen och se om hon är ohalt och om frakturen har läkt, om positivt svar kan jag isf då börja sätta igång henne.
Vad brukar ni göra när motivationen dalar?
Medarbetare på westernridning.ifokus

Jag brukar ställa hästen och ladda ny energi 
Nu står ju din häst redan så då när jag inte kan jobba hästarna men har/tid energi då smörjar jag sadlar och träns mm och går igen alla annan utrusting till hästarna, så det är fint tills jag får rida igen.
Ett anat tips är att låna/köpa böcker och läsa om hästar
Smörja utrustning tycker jag är det mest tråkiga som finns =P Dock kan jag göra det inför tävling eller större träning, när jag är motiverad. Eller om jag har hög motivation nån dag när det regnar eller är för kallt för att man ska vilja vara ute. Nu ä rju problemet att jag har dåligt med motivation och jag har väldigt lite energi till hästar.
Hängde med ut när kompisen tränade roping idag, jag stog vid kanten och tittade på och tjötade med alla andra som var markbundna. Var faktiskt lite kul att träffa alla vänner igen. Kändes lite uppiggande. Fick även rida en hel del på en annan häst som jag aldrig ridit innan, väldigt härlig häst =P
På söndag ska jag hänga med som funktionär på en träningstävling i roping och timed events. Ska bli lite kul =)

Ibland behöver man häst semester också
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tänkte föreslå att följa med på träningar och bara vara på marken o titta på och prata med folk och bara ha trevligt! Sen brukar jag läsa en del böcker om hästar det är inspirerande oxå tycker jag 
#4 Ja jag försöker satsa på det nu, att bara hänga med ut. Det känns rätt bra att åka med ut, blir ju inspirerad osv men samtidigt känner jag ännu mer smärta av att min häst står sjuk när jag kommer hem. Men nu är det bara en månad kvar till återbesöket, håller tummarna att det går bra och att vi kan komma igång sen.
Min häst stod ifrån september till mars så jag vet hur tråkigt och frustrerande och ledsamt det är med en skadad häst.. 
Håller tummarna för din häst!
#6 Tack =)
Har varit på tävlingen idag =) Var faktiskt riktigt kul, och lite roligt att vara på tävling utan egen häst med sig. Bara kunna släppa den biten och bli involverad på annat sätt.

#7 jag tycker på gillaknappen 
Gör helt andra saker oxå som inte är hästrelaterat .
Ha kul på annat håll lixom :)