Westernridning iFokus

Westernridning

Etikettot-off-topic
Läst 1760 ggr
Lorita
0

Vad ska jag ge

Min älskade granne fångade mina två hästar som rymt och sen hittade han tråd i stallet och fixade en provisorisk hage till dom.

Nu vill jag ge något som tack, inte alkohol, då hade kahlúa varit bra då ena rymmlingen heter så. (jag känner honom inte så bra för att ge alkohol, han har säkert inga problem men det kan bli så fel om)

Hjälp mig med tips ca 200-300 kr hade jag tänkt mig

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

hus-musen
0

Köp en fin blomma/bukett och baka något gott kanske? Eller köp en tårta :)

Qui dormit, non peccat

740tjejen
0

När grannen hjälpte mig med shettishingsten som nyss brutit fingrarna på mig, så fick han en flaska whisky inslagen fint samt passande choklad till. Han blev överlycklig. och tacka mig hela sommaren, Nu har han flyttat och försöker få sin lilla gård såld. Så under tiden får jag låna marken av han så jag kan ha hästarna där. :)

Lorita
0

#2 alkohol, ger jag bara till dom jag känner väldigt väl.

CelsiusT
0

Säger som #1. Köp något fint på blomsterhandeln, finns mycket fina krukor och ihopsättningar där (speciellt nu till jul). Baka/köp lite lussekatter och lämna med.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Lorita
0

lussekatter var bra, jag köper då jag går på viktväktarna och vill inte bli frestad själv jus nu Oskyldig

det blir nog en ljusbricka det säljer dom på Coop-bäcebol och dom är lika fina som blommor tycker jag.

vad tror ni om det?

CelsiusT
0

#5 Det låter jättebra =)

Medarbetare på westernridning.ifokus