Göteborg Horse Show 2012
Någon som ska dit i år?
Vilka föreställningar ska ni se?
Något speciellt ni ska handla?
Jag ska ordna biljetter snart, förmodligen till lördag eller söndagen. Varje år önskar jag mig lite westernridning i programmet och varje år blir det en besvikelse. Hoppas dom har lite mer westernutrustning på mässan istället.
Jag ska inte på showen, men möjligtvis att det blir en sväng på mässan.
I år blir det nog inte så mkt westernridning. Men kanske att vi lyckas få till lite av den varan nästa år. Vi håller på att lobba för det nu =P
Medarbetare på westernridning.ifokus
Jag kommer gå på mässan och titta lite. brukar inte vara något till shettisar där som jag vill ha, men jag tycker det är roligt att bara titta. Och änska att jag hade en stor häst så jag kunde shoppa massor …
MVH
Sofie
Ja ska inte dit i år.
Sist jag var där ble ja lite besviken. Hitta bara en som sålde westernutrustning, och han var ju jättedyr.
#3 Finns ibland en monter med en del saker i märket Lamicell som kan passa bra till shettis :)
#4 Ja, förra året blev jag besviken på westernutbudet, så jag hoppas att det har ökat i år.
#5 Jo det finns ju, men det är ju inte mycket. Och ofta är det i rosa ^^ Jag har ju redan liiiite rosa till min pojk, tycker inte han ska ha mer ;) Han går ju visseligen med stona i hagen, men ändå.
MVH
Sofie

Jag och 4 kompisar ska ta bilen ner och se på förmiddagsföreställningen på lördagen! Sedan sova på hotell :)