(K) Täcken i stl 135
Söker billiga begagnade täcken i storlek 135. Är ute efter regntäcken ofodrade/fodrade, övergångstäcken/tunnfodrade utetäcken, vintertäcke för utevistelse. Det är av mindre betydelse om det är slitet/lättare trasigt, men jag betalar därefter.
Vad har du att erbjuda? Vill gärna se bild om du har.
Medarbetare på westernridning.ifokus

begangnat köpper jag på tre hästar i Kungälv 10 minuter från mig
#1 Jo jag tänkte åka dit nån dag. Men har inte tid just nu och tycker det är så ofantligt bekvämt att bara sätta in pengar via internetbanken och sen hämta ett paket på Ica 5 min från mig. Istället för att köra 45 min enkel väg till Kungälv och kanske inte hitta något som jag gillar =P
#1 Har varit där och kikat nu. Men såhär års så är det ordentligt utplockat. Har ju tyvärr inte möjlighet att åka dit stup i kvarten för att hålla kolla på när det kommer in. Fick ändå tag i ett regntäcke fodrat med fleece i stl 135, dock tyckte jag det var lite dyrt i förhållande till hur slitet det var, men det kostade ca 200:- så jag köpte det. Fanns några begagnade för sådär 4-600:- men dom priserna är jag inte itnresserad av, då kan jag heldre gå och köpa nya täcken i den prisklassen.
Är dock fortfarande på jakt efter regntäcken i stl 135 (behöver minst ett till så jag kan byta till torra täcken på båda hästarna om det regnar flera dagar i rad och har just nu bara 3st).
Synd det inte går med 125cm, Har två st för 150.- st.
#4 Ja det hade ju varit perfekt. Om dom bara hade passat på häst som normalt sett drar 135 =P
Men så här är det hela tiden. Finns jättemkt att få tag i om man letar storlekarna över och under, men just 135 verkar vara jättepoppis för dom är slut direkt det kommer ut en annons.