clinic
Jag och lille Wiktor ska till Maria Gramén igen i juni. Vi var där förra året i slutet av mars och lärde oss massor. Fast jag kan inte skriva det i ord vad jag lärde mig. Wiktor insåg väl hur det underlättar om han lyssnar på matte i tömkörningen och att däck inte bits. Och att det är roligt att åka transport, för han vet aldrig vad hans matte hittat på och vart han ska.. :)
Någon mer som vart hos Maria? Eller ska dit?
MVH
Sofie

Kul, jag måste också komma igång med min prick
Låter skoj, Har dock ingen häst som håller för att rida i paddock med, Annars hade det varit superskoj.
#2 Fast du måste inte rida när du är där
Jag rider ju inte på Wiktor precis (hans rygg går väl av på mitten i så fall å så får han ju så ont så han inte kan gå nått mer). Hon jobbar ju mycket från marken och för vår del blir det nog en del sådant också när vi är där. Hon har ju en stor manege med nått magnesiumunderlag i å så en rundkorall som vi kan vara i :)
MVH
Sofie
Okej, då är de inge för oss, för just inom ridning ja velat utvecklas. fast det går ju inte om ja inte lånar häst.
#4 Du kan ju låna häst där också, men jag tycker de känns onödigt i alla fall att betala fullt pris för å rida en av hennes hästar ;) Åk dit när du har häst att rida, det är väldigt givande :)
MVH
Sofie
Var håller hon hus då. Bor i Dalsland och har inte möjlighet och åka för långt bort.
#6 Då åker du nog inte dit då hon håller till i Frillesås nedanför kungsbacka. :P
MVH
Sofie

#7 kan du tipsa mig näst agång det är dags att boka tid, som sagt jag måste få igång det hela
#8 Det är bara att maila eller ringa henne, det står datum på hemsidan där hon har kurser, läger o.s.v. :) Jag är vääldigt sugen på läger, men känner att jag inte har råd. Jaf försöker få mina föräldrar att gå med på en tripp upp till värmland för att ställa ut Wiktor, tävla i agility, tömkörning och typ hoppning eller nått. Men bara bensinen går väl på hur mycket som helst.
Ett annat alt. för dig är ju att haka på när hon är i Torslanda eller nånannan stanns i närheten :)
http://web.me.com/ola.stromberg/Maria_Gramen/V%C3%A4lkommen.html
MVH
Sofie

ja, Torslanda är ju inte så fel men annars kan vi samåka till Frilessås lite längre fram just nu är jag i vinter dvala 
#10 Det fanns plats kvar samma helg som jag och Wiktor ska dit ;)
MVH
Sofie

vi är i dvala så i april när alla lamm har anlänt är det nog dags för oss att vakna 
#12 Låter som en lång å bra dvala :)
MVH
Sofie