Westernridning iFokus

Westernridning

Etikettövrigt
Läst 1979 ggr
sofiek90
0

transport

Eftersom jag inte har råd med egen transport så skulle jag behöva hyra en 2 helger under sommaren. Den jag brukar hyra är för närvarande för långt bort då hon som har den har flyttat. Men hittar jag ingen annan så blir det hennes ändå om den är ledig.

Någon av er här inne som vet nån som kan tänka sig hyra ut sin transport? Eller någon av er som hyr ut eran?

Jag bor ju i Göteborg så i närheten av Göteborg eller i Göteborg :)

MVH

Sofie

Elshira
0

Vissa mackar hyr faktiskt ut hästtransporter, och kolla med några av firmorna som säljer transporter, de brukar också kunna ha utlåning!

Själv bor jag i Uppland, så det är kanske lite långt att låna min Oskyldig

Hakuna matata!

sofiek90
0

#1 Jo men dom tar 1000 kr helg på mackarna :/ Lite dyrt då ja brukar betala 500 ;) men ja ska kolla med dom säljer transporter. :)

MVH

Sofie

Elshira
0

#2 Fast då brukar det ju vara inklusive försäkringar osv. Inte så kul om den privatlånade går sönder när du har den, räcker med en punktering så är du uppe i samma pris. 1000 kr/helg tycker jag var rätt billigt ändå!

Hakuna matata!

sofiek90
0

#3 Jo, sant. Men eftersom jag hittat transport att hyra för 990 kr för en månad så känns de inte så aktuellt. I så fall kan jag kanske hyra en hela juni för samma pris. ;)

Ja vet inte, ja vill ha en egen transport ^^

MVH

Sofie

Lorita
0

vad tar tre hästar?

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

sofiek90
0

fick veta att de tar 300kr för en dag. Å så har de ju stängt söndagar väl, så då blir ju de fredag till måndag. Skulle tro att dom är i samma pris som mackarna. Dom är ju inte billiga annars så xD

MVH

Sofie

Lorita
0

man ställer väll transporten bara på utsidan så betalar man för det timmar dagar man använt den, då hat det varit när jag hyrt

annars finns ju åååååååååå vade heter dom som hyr ut släp när man kör mot tuve? 37(38):ans buss när den svänger upp mot stalla Adam Skäms

sofiek90
0

#7 Har dom hästtransport? Då skulle det ju vara jätte nära :) Dom mot Stall Adam är ju närmare än Tre Hästar + då kan vi ta innervägen till stallet som är betydligt kortare än att köra stora vägen runt allt :)

MVH

Sofie

HolyFuck
0

Finns en i Tuve som hyr ut hästtransport! Och till bra priser. Tror man kan välja mellan 5 timmar, dygn och helg, men minns inte riktigt.

Här är mailadressen: christine.lofgren@svenskfast.se

Lorita
0

hur har det gått har du hittat någon?

sofiek90
1

#9 tack för tipset :-) #10 Ja har fått flera tips så nu ska ja bara kolla vilka som e mest intressant :)

MVH

Sofie