Westernridning iFokus

Westernridning

Etikettskryt-lyckliga-händelser-gratulationer
Läst 2543 ggr
CelsiusT
2012-01-09 17:41
0

Min nya häst

Jag har skaffat en till liten häst. En liten buckskinfärgad quarter på 4 år. Han är otroligt snäll och lätt att hantera. Men han har mycket energi och vill jobba med huvudet, det är mycket häst och mycket speed i honom. Ska bli väldigt kul att se vad det blir av honom. Känns iaf otroligt bra i magen så jag är jätteglad.

Det tråkiga är bara att min gamla häst inte är överförtjust än =S Och att jag måste köpa ny utrustning då inget av det jag har passar på honom =/

Medarbetare på westernridning.ifokus

Lorita
2012-01-09 18:27
0

Det blir nog bra och jag vill se BILDER Skrikandes snäääla Oskyldig

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

CelsiusT
2012-01-09 18:37
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är värdelös på det här med bilder. Dels är jag kass på att få med mig kamera ut. Nu har jag skaffat mobil med kamera i, men kommer inte alltid ihåg att ta upp den. När jag väl fotograferar så är jag värdelös på att få bra bilder. Men jag har en bild av honom iaf, kass mobilkamera-bild ifrån honom i rörelse, men alltid något.

Lorita
2012-01-09 18:44
0

mysssssig Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

740tjejen
2012-01-09 18:52
0

Åå den färgen är ju så snygg också :) Lycka till med han. :)

running
2012-03-08 13:52
0

Lycka till Glad

CelsiusT
2012-03-08 15:04
1

#5 Tack =) Det går så otroligt bra! Det var verkligen en lyckoträff!!

Han är världens mest fantastiska häst. Så lugn och cool och ändå så otroligt mkt energi. Underbar trav och galoppen börjar arta sig (han har ju inte tidigare galopperat under ryttare så han har inte riktigt muskelatur för det, men det börjar komma).

Har varit på en ropingträning med honom och han älskade det och uppförde sig exemplariskt. Har även vart på en kosseträning med honom och han var fantastisk, vi ska på nästa nu på söndag.