Westernridning iFokus

Westernridning

Etikett: allmänt-om-westernridning
Läst 1538 ggr
CelsiusT
0

Fina pållar i härligt vårväder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte dela med mig av mina pållar som solar sig i den härliga vårsolen.

Har du några härliga vårbilder på hästarna så släng gärna ut dom här!

Medarbetare på westernridning.ifokus

CelsiusT
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till

740tjejen
0

Härliga bilder. har varit dåligt med fotande på en tid nu. Får ta tag i det.

Lorita
0

Härligt att våren är på väg Cool

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

CelsiusT
0

#2 Jag har mobilen på mig och slänge upp den och fotograferar när jag ser en fin bild. Dock blir det ju inte så bra med mobilkameran, men man fångar iaf ögonblicket =)

JoannaLi
0

Men jösses, jag blir ju inte alls avundsjuk, neeeejdååå… ;)

Här uppe har vi fortfarande närmare en halvmeter snö på de allra flesta ställen, det är väl typ på vältrafikerade vägar som snön försvunnit. Senast igår singlade nästan stillastående snöflingor utanför mitt fönster :/

Byta? ^^

(Riktigt fina hästar!)

CelsiusT
0

#5 Då kan jag ju locka med att här börjar leran bli djup och terrängen blir förstörd om man rider så skogsturer får vänta (dock har jag stora möjligheter till uteritter ändå). Och senast igår så regnade det. Och trots det så är det ändå låångt kvar tills gräset kommer börja växa. Visst är det underbart med vårvädret, jag klagar inte! Men tycker inte heller det är fel när snön ligger tills det är vår på riktigt.

Men vi har faktiskt haft alldeles underbart väder den senaste tiden. Strålande sol och härligt väder, relativt torrt för att vara mars utan snö. Värmen har ju börjat komma nu med så nu har det faktiskt varit 10 grader varmt ute på dagtid ett tag.

JoannaLi
0

#6 Nja, jag skulle inte heller klaga att ha kvar snön tills våren kom på riktigt, men här har vi sådan glashalka, så ridbanan har en halvmeter till en meter snö på sig, och utomhus kan man som snabbast skritta. Nej, jag längtar sommar och sol! :)

CelsiusT
1

#7 Okej, ja halkan är inte kul. Då har jag nog heldre lite lerigt och blött. Men snön har jag dock inget emot =P

sofiek90
0

Idag var min lille utan täcke i solen 1,5 timma innan insläppet, han och gammeltanten stod och kliade varandra i solen länge innan dom var nöjda. Såg riktigt mysigt ut! :) Såg inte ut som om min lille kunde bestämma sig vart han skulle klia på den stora hästen för det kliade på fel sida på honom ^^

MVH

Sofie