Vårropet 17 maj Torkelsröd
Nån som ska dit, ja ska dit och hjälpa till under dagen.
Kul =) Funderar på att åka dit och titta. Men Vi får se vad som hinns med. Det blir ingen häst med iaf. Dels för att min transport är på reparation och dels för att jag inte känner att nån av mina hästar passar in där idag.
Medarbetare på westernridning.ifokus
Då kanske vi ses, kommer ha en antingen en svart läder westernhatt eller min rosa Ariat keps.
Kanske det =) Känner du kenny eller vem var det som drog in dig i att hjälpa till? För du brukar inte rida med bohusropers eller?
känner Kenny via facebook, så när han skrev att han sökte hjälp inför tävlingen så erbjöd ja mig och hjälpa till. Så ska vara där vid 8-tiden på möran. Ska bli jäkligt skoj.
Misstänkte att det var så det låg till =P Såg att du är FB-vän med min hästs förra ägare ;P Och såg att du hade ett jäkla snyggt rött hack till din häst =P. Sorry att jag röjer in på din FB bara sådär, men blev ju änna lite nyfiken =S
Haha hacket är dock inte rött. de blev mörkrosa va så dum så ja hade neongul färg under, skulle skrapat bort det. Så hade jag haft mitt chockrosa hack sen hehe. du får snoka hur mycket du vill. Finns ännu fler bilder om du lägger till mig.
Föresten, vem är den personen, :) Du kan skicka pm om du inte vill skriva namnet.
#6 aha, det såg väldigt rött ut på bilden =P Sådär snyggt rött som jag vill ha =)
Det var roligt att det blev så lyckat. Var där och kikade på pole bendingen och lite i början på ropingen. Sedan hade vi lite att göra så vi var tvungna att dra vidare.
ja jag hade fultl upp hela tiden, hade varit roligt och träffa dig, men ska hjälpa till på tävlingen vid Backamo i höst. Kanske ses där.
#13 Ja kanske det =) Får se om jag kanske till och med tävlar då. vem vet,..