Westernridning iFokus

Westernridning

Etikettträning
Läst 1004 ggr
CelsiusT
0

Mål 2012 - Uppföljning

Många sätter ju upp mål och planer inför det nya året så nu vill jag ha lite uppföljning i slutet av året.

Vad hade du för mål med 2012? Har du uppnått målen? Har målen förändrats under året? Hur gick det helt enkelt? Är du nöjd?

Medarbetare på westernridning.ifokus

Lorita
0

i år har jag inte haft några häst mål, jag tänkte bygga hagar men det komme lite personliga ptoblem mellan tyvärr

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

CelsiusT
0

Jag hade ganska stora hästmål iom att jag skaffade ny häst i januari. Men tyvärr så har det inte blivit så mkt som jag tänkt mig =( Av flera olika anledningar. Men det har iaf blivit lite kosse-clinics, trail-clinics, några lektioner för några olika tränare. Men tyvärr inte så mycket och vi har inte kommit så långt som jag hade hoppats på. Men vi får hoppas på ett bättre 2013 känner jag.

[Confiance]
0

Mina mål var att jag skulle galoppera på min ridtravare första gången, och det har jag uppnått med väldigt bra resultat! Och även att han ska trava långsammare, jog helst, och även vara mer lyhörd på skänkel å vikt. Det kämpar vi fortfarande med, men det har gått bra.

Vi har även vart på "kojobb" med Tommy Arvidsson, å jagat endel tjurar till nya hagar. Vart på kosseclinics, dock utan egen häst men lånad. Och haft praktik hos Tommy arvidsson så lärt mig massor om ridning och hantering!

Så nu har jag tänkt ut lite nya mål inför 2013, med inspiration!

CelsiusT
0

#3 Härligt! Vad roligt det låter =)