Westernridning iFokus

Westernridning

Etikettutrustning
Läst 2645 ggr
PennyScarlett
0

Sadlar Säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Har tre westernsadlar som ska säljas, eftersom jag inte kommer ha några westernhästar kvar snart. Jag är tyvärr ganska dålig på fackspråk och kan egentligen inte jättemycket om sadlar, men gör mitt bästa med att berätta vad jag vet.

Ena sadeln är naturbrun med svart mockasits, 16", vid, cuttingsadel. Helt ny och oanvänd. 2500:-

Andra är i svart läder, med en del silverdetaljer, något äldre och gjordremmarna behöver bytas, annars i gott skick och har använts på nordsvensk. 16". Troligtvis en ropingsadel. 1000:-.

Tredje är en The American 1426, trail/allroundsadel. Osäker på storlek men har legat på stort Gotlandsruss och borde passa andra c-ponnys. Väldigt bra kvalitét. 5500:-

Kontakt:

Här på iFokus.

Tel: 0736188082

Sadlarna finns i Svenljunga, Västra götaland, viss leverans kan ordnas om så önskas. Bilden är på den sistnämnda sadeln. Bilder på de andra två finns.

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

740tjejen
0

Hur långa är dom. Och har du bilder fram i från.

PennyScarlett
0

Jag har faktiskt inte mätt dom, så jag vet inte…men ja, jag har bilder framifrån. Infogar nu direkt.

PennyScarlett
0

Den oanvända sadeln på 16".

PennyScarlett
0

Den äldre sadeln vars gjordremmar behöver bytas.

PennyScarlett
0

Har sänkt priserna och en ny annons finns att hitta på Natural Horsemanship iFokus.

CelsiusT
0

#5 Lägg gärna in dom sänkta priserna här också, vill du ha hjälp att få in dom i annonsen högst upp så kan jag hjälpa dig, säg bara till =)

Medarbetare på westernridning.ifokus

PennyScarlett
0

Ja det hade varit jättesnällt! Hade tänkt 5500:- för den röda, 2800:- för den naturbruna och 1000:- för den svarta. Tack så hemskt mycket! :)

CelsiusT
0

#7 Har ändrat, hoppas det blev rätt nu! ;P

Medarbetare på westernridning.ifokus

PennyScarlett
0

ja det blev det :) Tusen tack!