10 vec
Nu har min lill kille bott hos mig i 10 vec …
jag måste bara säga att de här veckorna har de hänt en del.
han var O hanterad när han kom då uppföddaren sa att han va så blyg o så hade hans mamma varit med så hon lät honom få vara.
jösses :/ han sparka hej vilt när man förökte komma nära frambenen
hovarna såg vedervärdig ut men min tanke blev då att jag jobbar med killen o håller tummarna att vi får ta benen i snar fram tid o ja de var en del bråk o ca 6 vec efter han kom hem kunde jag ta ut en hovslagare
o han sköte sig superbra ja känner mig SUPER nöjd
Han är så så duktig
Vad roligt med framsteg, hoppas det fortsätter :)
Såg en annan bild på honom också och han är jättefin.
Vad kul med framsteg. VI hade också en hel del spännande resa när min lillskrutta kom, också mer eller mindre helt ohanterad (gick bla inte att ta i benen men som tur var så såg hennes hovar bra ut). Lycka till i fortsättningen!
Medarbetare på westernridning.ifokus

Tack#1 jag tror de blir en liten charmör av honom
mig har han då defenitivt charmat med sina blå ögon o rosa lilla mulle
:)
Jag har vart lite pisst på uppfödaren över de där med att inte hantera o funderat på varför man födder upp många hästar o så hanterar man dom inte va är vitsen fattar inte alls.
Men nu är jag stolt o jobbar vidare på lill killen o njuter av de fram steg han gör . vårt nya mål fram över är att mysa med öronen så mankan byta grimma normalt och tränsa honom utan panik
de ni ska bli kul o många gose timmar i hagen (stackars liten kille )
Ja ja vet att han gillar de han kan inte låta bli o koma fram o va go när jag är i hagen så de kommer gå bara bra

Pass äntligen klart :)
även de hade ju uppfödaren slarvat med hon hade fått in papprena dec 2010 men fick tillsagt om ett DNA test för att få med föräldrarna i passet och de var visst helt o möjlig uppgift .
själv tog jag o ringde o kolla med vet dom kom ut läste av chipet tog ett gäng hårstrån från svansen o sen i väg på labb så nu är de klart
skönt så slpper de stå okänd stam i passet
NÖJD
Vad skönt =) Hoppas allt går bra fortfarande!

Ja de hoppas jag med :)

Han växer så de knakar han fortsätter att sköta sig men ska konstigt nog jämt ha nå i munen kan de va 2 års fasoner???
tror han blir en liten sköning
Nu är passet klart han är efter Blue eyed candy king och under
littel big true love
nu under våren skickar jag in papper till americanska quarter pony association och får honom regad oxå

Tjusig ;P

Visst är han ja är ju fortfarande kär i honom med ha ha ha så de kan bli
han är är på G med inridningen ha r ridit i skritt och även travat en gång kan ju säga att man ska va glad att man har öronen så man inte flinar runt
tror fortfarande mycket på honom och vissar det sig att han inte duger till så kommer jag ha honom till skogsmulle häst och rida härliga off road turer med :)
#10 Okej, vad har du annars tänkt med honom?