Annons:
Etikettifokus
Läst 12448 ggr
[chouwa]
11/11/09, 1:53 PM

Presentationer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här presenterar vi oss och våra hästar. Bifoga gärna bilder med era presentationer!

Mitt namn är Sandra och jag bor i Borås, Västra Götaland, tillsammans med hunden Salsa, katten Nera och akutdjur av olika arter som behöver tak över huvudet och extra omvårdnad. Jag är utbildad hundinstruktör och hundmassör och driver min egen hundskola samtidigt som jag studerar rättskunskap på deltid. Jag har ett stort intresse för allting kreativt så som musik, foto och kroppskonst.

Hästarna har alltid legat mig varmt om hjärtat.
Det var tack vare min faster Helene Hokkanen (Svensk mästare i Reining-09) som jag som väldigt liten fick upp intresset för hästarna. Började rida på en ridskola med islandshästar där jag spenderade mina första hästår.