Annons:
Etikettövrigt
Läst 2126 ggr
Diizkmedel
2/9/16, 12:30 AM

Western häst i Stockholm?

Hej! 

Jag undrade om det är någon i Stockholm området som rider western och skulle kunna vara modell för någon timme? Eller om du känner någon som skulle kunna ställa upp? :) Dock måste det finnas bra kommunikationer till stallet då jag ej har bil.

Jag har tagit på mig ansvaret att fixa inbjudningar till en fest med western/cowboy tema och vill då ha bilder på en häst i action eller om hästen bara har western utrustning på (t.ex. ett träns) och ta still bilder. Du behöver alltså inte vara med på bild. Jag är en typisk amatör fotograf, fotar med en Canon 600D. Som tack så får du alla (bra) bilder, redigerade och oredigerade (gratis såklart). (Jag är alltså inte så bra på att fota, men är inte helt inkapabel heller)

That that don't kill you can only make you stonger

Annons:
Diizkmedel
2/9/16, 7:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#1

Här kommer några få foton jag tagit med tidigare kameror (Canon EOS 1000D samt en Nikon) (tagna för ca 3-6 år sedan då jag ej har haft tillgång/tid  att fota hästar på senaste åren)

Bilderna du kommer få är i större format och bättre kvalité. Dessa är förminskade för att kunna laddas upp bra här på sidan. 

Observera att om jag nu hittar någon som är snäll nog att låta mig fota deras häst så är allt såklart på dina villkor. Du rider/utrustar din häst som vanligt. Allt jag behöver är en häst med western utrustning som får vara med på bil :)

That that don't kill you can only make you stonger

Upp till toppen
Annons: