Westernridning iFokus

Westernridning

Etikett: evenemang-cliniks-läger
Läst 2067 ggr
[chouwa]
0

Stockholm Horseshow

27-29 November är det Stockholm Horseshow.
Skall ni dit? :-)

Jag går tyvärr min utbildning då så inget Stockholm för mig i år.
http://www.stockholmhorseshow.com

Glamgirl
0

Vad synd att du inte kan gå då.
Jag skall dit och det skall bli väldigt trevligt! Skrattande

/ Lina
Medarbetare på Vinthundar iFokus

Dior
0

#1 Då får vi hoppas på många bilder därifrånFlört

Själv har jag tyvär ingen möjlighet att åka till Stockholm. Men det hade varit otroligt kul.

/Therese.

Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

Julia-Sirocco
0

Jag ska dit med två av mina syskon Skrattande

Stephanie
0

Jag ska dit på söndagen Glad Kikar nog förbi shoppingen på fredagen också! Har dock ingen att gå med på söndagen, vilket är lite tråkigt Obestämd

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Glamgirl
0

Vad roligt!
Klart att man skall shoppa lite också! =D

/ Lina
Medarbetare på Vinthundar iFokus

WhoCares-01
0

nej men en jag tränar med ska dit och rida agriacup finalen =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

[chouwa]
0

#6: Vad kul! Då hoppas vi att det går bra för henne/honom! Glad

SamanthaJones
0

Det blir inget SHS för mig iår heller :( Denna gång pga av så mycket saker inplanerat med familj och vänner. Hade helt missat shs i kalendern.. :(

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

WhoCares-01
0

#7 håll utkik efter Caroline Bengtsson =) hästen är så otroligt fin men på nåt jäkla vänster lyckas ja alltid glömma namnet

// Alexandra

lillsandra
0

jag tänkte gå på söndagen både för att shoppa lite med även för att gå och se fyrspannen på kvällskvisten.

Taiyou
0

Det är förstås ingen härifrån som ska på galashowen på lördag kväll, kl 19-23? *desperat försök* Och som sen ska med t-banan in till centralen? Hör gärna av er i så fall!

Jag är nämligen utan sällskap, och ska sova på vandrarhem inne i stan. Och jag törs inte åka tunnelbana ensam på kvällen/natten. Skäms

[chouwa]
0

#11: Någon kanske har bil och kan tänka sig att köra dig annars :-)
Hoppas det löser sig för dig!

WhoCares-01
0

Någon som vet hur det har gått idag i Agriahoppet? Trodde det sulle vara imorgon men i tidningen stod det torsdag =/

// Alexandra

Cowboy
0

Nej jag ska inte dit. Jag har inte varit där sen 2009 när jag var med och red kadrilj på min dalahäst.

Stephanie
0

#14 2008 menar du väl då? Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Hermelina
0

Jag ska dit på söndagen :) Ska vara på kvällsföreställningen. Hade dock velat gå på lördagen, då shettis galoppen är (känner några som är med :)) Men på söndag är det ju ponnyhoppningen, och där är också en jag känner med så jag ska hejja på henne :)

[chouwa]
0

Jag har faktiskt försökt titta på det som gått på TV i alla fall.
Då jag haft utbildning (beteende vetenskap och personlighets profiler) hela helgen har jag blivit tvungen att plugga samtidigt men lite har jag tittat i alla fall.
Planerade in så att jag kunde titta på JF Pignons stora show som jag hade äran att få vittna förra året. Och han var självklart fantastisk med sina hästar även detta år!
Lägger länken så att ni kan titta på showen här och även i ny tråd då jag tycker att den bör uppmärksammas!